Mitt huvud hänger inte riktigt med längre..

Godkväll bloggen, kom hem från ca. 2 timmar sedan idag har jag som sakt suttit en sväng på körskolan sen käkat lunch med Fredrika mycket trevligt:) Skulle egentligen ha träffat pojken min men han är fortfarande sjuk har spytt och sådär så det får bli en annan dag.. Har precis pluggat lite till snart ska jag & min familj äta sen blir det att ta upp luren och ringa till min bästa vän kim i stockholm och prata ett bra tag!! vilket jag gillar ♥ Förutom det så är det även grey's anatomy som jag ska se. Så ser min kväll ungefär ut, men men nu ska jag hoppa i myskläderna och tända lite ljus. Men hoppas ni har haft en fin dag & får en härlig kväll så hörs vi vid 23-tiden.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0