lite brottom sådär..

Godmorgon mina fina läsare!! hade ställt klockan på 08.00 men vaknar en timme senare och är sjukt stressad men nu är jag iaf iordninggjord och sitter och slänger i mig en macka. Ska nämligen möta upp min vän klara 10.40 inne i stan inte för jag vet hur jag ska hinna men det visar sig haha vi ska fika lite och prata senare ieftermiddag ska jag gå till körskolan och pluggen. Sen kvällen vet jag inte hur den ser ut det visar sig ;) men men gud nu har jag verkligen inte tid att sitta här måste kuuuuuttttaaa till bussen men ni får ha en kanon bra torsdag. Hoppas ni inte har lika dåligt väder som det är här det regnar och är helt grått tråkigt !!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0