Jag behöver komma bort nu och föralltid.

Ångest..tankarna i huvudet bara snurrar, slaget i magen bara växer och klumpen i halsen bara blir störra vill bara lägga mig ner i din famn och låta tårarna rinna ner för mina kinder. Känna tryggheten ifrån dig som du alltid ger mig du är en äkta vän/bästavän och jag älskar dig för den du är kim. Jag vill ligga där föralltid i din famn. Jag behöver en ny start jag behöver börja om. Jag behöver flytta det är nog det jag skulle må bra av, jag kanske har allt men ändå känns det som jag inte har något alls. Just nu skulle jag vilja lägga mig ner och bara dra täcket över huvudet och inte kliv upp igen. En dag ska jag vända mig om och det ska bli en förändring snart så lämnar jag mina vänner & familj och flyttar min väg. Två timmar åt rätt håll för att få det jag vill ha brevid mig varje dag helgdag som vardag och det är du. Min dröm är att ha dig bara några minuter ifrån mig min bästa vän. Livet är inte alltid rättvist och jag börjar riktgit fundera på vad som gör mig glad och hur jag ska hantera allt för mig själv & med mig själv. Jag vill bara kunna le igen,skratta och känna lycka. För det är de viktigaste här i livet att man är lycklig och mår bra. Alla har vi deppiga dagar och idag har jag min mår inge vidare alls. Men dagen kommer då allt vänder och då börjar jag mitt nya liv och lämnar den stad jag bor i nu jag behöver komma bort nu och föralltid. Har inget mer att skriva,punkt slut.

- Kim du anar inte hur mycket du betyder för mig, du är personen som får mig som en strålande sol ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0