I'm not a perfect person.

..ingen kan vara perfekt, vi alla gör misstag här i livet men jag hoppas vi kan fortsätta framåt, tänka framåt för vi behöver varandra och jag tycker alltid att du är sjukt underbar kim. Du är min bara min, min bästa vän idag och föralltid glöm inte bort att ditt namn är alltid inristat i mitt hjärta.

I Love U , my bestfriend kim I will never let you go!!♥


Godkväll, lite dålig uppdatering idag dock och ingen dagens outfit men det är tillbaka imorgon :) Idag har jag åkt runt lite med familjen och köpt lite saker. När vi kom hem så tittade jag och min syster på en film som heter "Love Happes" mycket mysig film. Ikväll blir det att äta middag och sen se ännu en film som vi hyrde vid namn "stomp the yard homecoming" hoppas den också är bra !! Så som sakt för att sumera denna kväll så ska jag som sakt se på film och bara ta det lungt och ringa kim min bästavän ♥ Men hoppas ni får en fin kväll så hörs vi lite senare :)

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0