If you can dream it. You can be it!

If you can dream it. You can be it! rubriken talar för sig själv helt klart. Just nu har jag så många tankar i huvudet som vanligt du vet att jag behöver dig kim inget liv utan dig är värt att leva det funkar inte så!! Du vet lika bra som jag att vi båda behöver varandra. Vi har gjort stora påverkan i varandras liv som jag aldrig kommer släppa taget om , det ska bli som förr det ska bli DU & JAG och vi ska göra allt tillsammans så är det bara allt ska bli bra allt ska bli som FÖRR tro mig nu snälla du är den ända jag tänker på. ♥ Sen min arm/axel har bara blivit sämre dock :/ jag har så himla ont och nu börjar jag även bli blå på handen vilket inte vårdar bra kan knappt röra armen och om det inte blir bättre får mamma & jag åka en sväng till sjukhuset imorgon så det inte är något farligt som har hänt !! Men ikväll ska jag inte alls göra mycket utan äta middag med min syster & min mamma sen titta på film och försöka få tag på kim. Proppa i mig alvedon så jag kan få lite sömn inatt men ni får ha en kanon bra söndagskväll såhörs vi imorgonbitti orkar inte blogga mer.

P.S I need you, i can't make it with out you my bestfriend!

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men usch åd:( hoppas du blir bättre snabbt!

2010-10-03 @ 18:45:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: liindblaads

En spricka i axlen :O? vad har du gjort :P

själv sitter jag och e lite sur över mitt internet :P

2010-10-03 @ 20:50:34
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: mikkiis

hej kolla gärna in min blogg och på tisdag är det seristart för ett nytt program som heter bartenderskolan, kolla in min blogg ;)

2010-10-04 @ 08:19:22
URL: http://nattstad.se/mikkiis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0