if perfect is what you're serching for. then just stay the same.

Hallå bloggen, jag vaknade runt halv elva åt en stor frukost och från 11 tills nu har jag städat och röjt i mitt rum. Det blev hur bra som helst och har rensat bort en massa saker känns skönt :) Så idag har jag städat och senare i eftermiddag vid 5 - tiden ska jag på kalas för mina små kusiner har fyllt år så blir att äta lite tårta och sådär. Efter det så kommer pojken hit har inte träffat han på en vecka för det har varit så himla mycket så det ska bli mys vi ska väl kolla på film eller något i den stilen. Senare ikväll blir det även att slå en signal till kim ♥ prata lite och sådär. Det är ungefär vad min dag/kväll kommer gå ut på denna söndag den 10 oktober 2010. Haha men nu ska jag slänga mig in i duschen och sen göra mig iordning :) vi hörs lite senare med dagen outfit innan jag sticker i väg.

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0