I was born to tell you I love you.

Godmorgon solstrålar, jag glömde bort och blogga lite senare igår kväll. Var trött och sådär och mådde illa. Men idag gick jag & min syster upp vid tio har precis släng i oss lite plättar till frukost hehe. Vet inte alls vad jag ska göra idag det får vi se vad som händer och sker. Mamma & pappa är borta tills imorgon så det är bara jag & min syster hemma ganska skönt faktiskt att vara utan föräldrar ibland :) Ingen som tjatar på en vad man ska göra hit och dit utan man får bestäma helt själv underbart ! Men men från det till något annat , rubiken som jag har talar för sig själv. I was born to tell you I love you , den meningen betyder så fruktansvärt mycket och innehåller så mycket känslor precis som meningen tyder så känner jag för min bästa vän kim - I was born to tell you I love you , du är en helt underbar,speciell vän du är bäst glöm aldrig de. ♥ Nu ska jag gå upp till övervåningen och checka vad min syster gör men hoppas ni får en fin lördag såhörs vi om några timmar. ♥

Här från ni låten som EMD framförde igår på Idol, riktigt fin version av - What is love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0