Fredagsmys middag och idol !

Gooodddkväll på er mina fina läsare, dagen har varit helt okej :) Åt lunch med mamma & min syster på stan fick två fina tröjer med mig hem bilder kommer självklart här nedan. Jag har precis badat i bubbelbadet och haft ansiktsmask nu känner man sig riktigt fräch. Ikväll ska jag & min syster se idol sen blir det någon film så skönt fredagsmys underbart. Senare ikväll vid 22 - tiden ska jag ringa kim ♥ och efter det blir de att se någon film till många filmer blir det när man inte ska göra något speceillt men men nu ska jag käka middag hoppas ni har haft en fin dag såhörs vi lite senare. Hugs ♥

En blommig tröja - Monki 80 :-
En svart långärmad tröja tjockare modell - Monki
250:-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0