ett liv utan dig är fan inte värt att leva..

..det är så sant,rubriken talar verkligen för sig själv ikväll - ett liv utan dig är fan inte värt att leva ! Jag kan inte leva utan dig kim du är min bästa vän vi ska hålla ihop i vått & trott du är helt underbar ♥ och nu vill jag be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen idag. Men har tillbringat ungefär hela dagen på körskolan och gjort en massa tester, och kom hem runt 19.00 och åt direkt middag och nu har jag pluggat ännu mer. Imorgon är det nämligen daxs så får vi se hur det går. Hoppas verkligen jag klarar de :) Var tvungen att ta en lite paus ifrån allt som har med en bil att göra !! Just nu väntar jag på att kim ska höra av sig till mig så ska vi prata lite, sen ska jag troligtivs fortsätta plugga titta en stund på tv sen blir det väl att sova. Men men ska försöka bli bättre på uppdatara jag lovar. Hoppas ni har haft en fin dag & har en fin kväll :) Vi hörs imorgon för nu ska jag gå och koka lite te, ha de bäst så länge !

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0