beställt nya skor från nelly!

Godkväll bloggen kom precis hem och har precis hoppat i myskläderna och tagit bort sminket så skönt. Jag har varit hemma hos Lovisa och vi har käkat pizza och gjorde en kladdkaka som blev sjukt torra haha man undrar hur vi lyckas ibland ;) Pluggat lite körkortsteori och precis innan jah skulle åka hem så beställde vi varsitt par skor från nelly.com så himla snygga kommer givetvis lägga ut en bild här nedan för får troligtvis skona redan på fredag weeei. Resten av denna onsdag kväll eller de timmarna som är kvar så ska jag snart ta upp luren och ringa min bästa vän kim ♥ Det är min kväll i stora drag men hoppas ni har haft en lika fin kväll som jag.
Vi hörs imorgonbitti.

Du vet själv att jag saknar dig mest av allt det ska vara du & jag punkt slut !!♥

De ursnygga skona jag beställde från nelly titta och njut me like it.
 

Reims SEK 289, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0