Because you're the only one who knows how to always make me smile..

..rubriken talar för sig själv verkligen för varje ord. Du är den bästa kim du får mig alltid att le, helt underbart jag förstår inte riktigt hur du gör. Jag har dig och det är det som spelar roll här i världen jag klarar mig med bara dig för du är så himla SPECIELL. Ingen är som du, du är värd allt och lite till, du är värd all min kärlek mitt hjärta kommer alltid slå för dig min vän,min bästa vän. Du vet hur mycket du betyder för mig, du vet att vi bråkar ibland men ändå så älskar jag dig sååå mycket. Klarar inte av att förlora dig för du är HELT BÄST ! Jag hoppas du och jag kan fixa allt vi ska kämpa jag ska VERKLIGEN. Jag saknar dig.. ♥


Till kvällen den 7 oktober 2010 kvällen har tillbringas med Lisa Bergström vi ha sett på robinson druckit massor utav de och ätit chocklad mycket gott :) Kom hem för 30 minuter sen har käkat lite mat och nu sitter jag i min säng i mina myskläder och ska snart ringa kim och prata lite, det var inte igår kan jag säga!! så nu är det dax att ta hand om detta. Efter det blir nog film och senare sova. Men hoppas ni har haft en kanon dag. så hörs vi imorgon då är det är fredag och helg!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0