Att förmedla någonting i ord.

..som rubiken säger - Att förmedla något i ord är svårt det finns så mycket man skulle vilja skriva men ändå ingenting. Huvudet snurrar,tankarna gör en förvirrad. Livet går upp och ner, som berg och dalar livet är inte alltid lätt. Då får man finna andetagen som tar en person framåt. Andas ut och in och försöka tänka, men när jag tänker så flyter allt ihop till en röra och jag förstår inte hur jag ska göra och jag får panik och ångest det är de som övertar mina dagar. Man går runt och tänker för mycket. Ärligt jag förstår inte att en människa kan tänka på så mycket samtidigt. Med denna otroligt röriga text vill jag få fram orden livet är kompicerat men ändå rätt underbart. Man har allt men ändå inget.


Från de att förmedla ord till vad jag har gjort ikväll, jag har bara tagit det extremt lugnt. Har ätit middag sen tittat på I form med anna anka och nyss såg jag på DH. Nu blir det att slå på en av boxarna från tv pogramet the hills som jag älskar, sen blir det att sova. Det vanlig ungefär men men nu ska jag ta och hoppa i min urmysiga pyjamas så hörs vi imorgon för är inte riktigt på humör. Men hoppas ni har haft en fin kväll !!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0