Äntligen helg och det firas.

Godkväll bloggen, idag har bloggen blivit väldigt lidande förlåt mig :/ har varit på körskolan från 10.00-12.00 sen gick jag runt på stan lite själv. Sen satt jag mig hos mamma där hon klippte sig och färgade håret. Hon blev mycket fin :) Sen blev det möta upp jennifer en snabbis och en mallan haha ! Två snabba svängar kom hem från 17- tiden så har inte varit hemma länge har duschat och gjort mig iordning :) Ska åka in till stan vid åtta och möta upp johan för att åka till Adolfsberg och hänga med ett skönt gäng sen får vi se vart det leder men troligtvis till strömpis där jag ska möta upp mina fina flickor elvira & kicki ♥ Kvällen kommer nog bli bra ni får höra hur det var imorgon :) sen har jag enorma funderaringar på att lämna lillstaden örebro och flytta till stockholm där jag har min bästa vän kim som jag kan luta mig imot ♥ är jätte sugen på att flytta en sväng skönt att slippa allt för en stund så vi får se kanske blir stockholm nästa vem vet eller det blir så ;) Men nu ska jag platta håret och sminka mig lite till så hörs vi imorgon när jag vaknar !

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Heej :)

vad har du för dig ?

2010-10-01 @ 22:11:21
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: lovisa.blogg.se

sv: vet inte alls vad jag ska göra:) själv?

laggar blogg.se för dig också?!

2010-10-02 @ 10:01:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Igår blev det shopping och myskväll :) Idag blir det bara lugnt, försöker få till designen så jag hoppas att det går bra :) Jobbar ikväll men det kommer bli kul :)

2010-10-02 @ 12:56:42
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0