and it's all because of you.

Godmorgon, vaknar upp av ångest som över tar mig, med smärta i magen och allt känns så himla tungt. men vaknade runt halv tio och nu har jag precis ätit lite frukost ska snart ta och duscha sen göra mig iordning. Idag denna gråa måndag blir det att ta sig in mot stan för att sätta sig på körskolan och plugga som bara den iaf i två timmar. Inte de roligaste men nu är det snart över det är bara plugga plugga in till de sista så hoppas jag på att jag klarar de bara :) Men självklart så hoppas jag på det bästa! Efter det runt 5 - tiden ska jag möta upp min vän klara :) Men men har inte alls så mycket att skriva har fortfarande lite bloggtorka kan jag säga men bilder kommer komma jag lovar. Ne nu ska jag röja undan här lite såhörs vi i eftermiddag ! Ha en kanon bra dag. ♥

All that's best in you.


Luke Bryan - Do I lyrics


The Fray - Look After You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0