..allt bara blir värre och..

..illa måendet överstiger sin gräns och värra,axeln gör bara ondare och ondare. Jag trodde det skulle bli bättre men har bara blivit sämre blir att åka in till vårdcentralen imorgon så får se se vad de säger där.Man påverkas så otroligt utav all smärta när man har gjort sig illa ögonen är glansiga som om jag hade feber.. Sen har jag ångest över att jag inte kan hjälpa till och hjälpa min bästa vän kim på något sett. Åh man känner sig så värdelös !! Ne nu ska jag inte låta sånt här gå ut över mina fina läsare. Det blir middag sen film !

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jag bor i laholm ligger längst ner i halland, under Halmstad och ovanför Båstad :)

2010-10-04 @ 23:42:04
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0