1 oktober 2010

Godmorgon mina fina läsare idag är det redan 1 oktrober 2010. Det är en ny månad och nya möjligheter. Gud vad tiden går fort alldels för fort.Iaf vaknade för 40 minuter sedan och har redan gjort mig iordning haha :) Så nu sitter jag och slänger i mig lite fil sen ska jag ta bussen in till stan för att sätta mig p+å körskolan och plugga från 09.30-12.00 då de stänger för dagen! Efter det blir det att möta upp mamma för lunch och medans hon går och klipper sig och färgar håret så ska jag se om jag hittar någon snygg klänning eller något liknande tills ikväll men vi får se vad det blir. Har ju present kort på Ginatricot på 500 kr som jag fick av min faster när jag fyllde (a) så kanske ska gå dit och titta om jag hittar något men men. Det är min dag så pass lång jag skriver mer runt fyra - fem tiden då jag är hemma igen så ska jag berätta kvällens planer :) Ni får ha en grym fredag. PS. gud vad skönt det är med HELG :))

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaha okej se där:)

är allt bra annars?:)

2010-10-01 @ 09:53:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0