vad väljer du..

Godmorgon,eller vad man ska säga. Vaknade runt tio av ångest...jag gick upp gjorde lite frukost och nu har jag precis suttit och pluggat lite körkortsteori kände att jag behövde en liten paus, men ska snart köra igång igen. Så denna måndag så ska jag bara plugga körkorteori och ta det lungt eftersom jag är förkyld. Sen hoppas jag verkligen att jag får åka till stockholm på fredag till kim. Om hon vill men hoppas verkligen det ♥ Men men vi får se. Du vet själv vad du betyder för mig men jag gör mina misstag jag vet. Men du ska veta att jag kommer aldrig sluta älska dig du är min bästavän. Hoppas du förstår de! Saknar dig även fast du är lite sur på mig eller något just nu..hoppas det går över snart. Jaja nu ska jag borsta tänderna sen fortsätta plugga ursh!! Men hoppas ni får en fin måndag! Så hörs vi sen.

Hugs,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0