too much to handle.

Godkväll, det är kvällens rubrik too much to handle. Nu är det verkligen mycket som händer här och förstår inte hälften av det heller...fattar verkligen inte vad som håller på att hända..:( håller på att söka jobb och en massa och sen är det mycket känslor som flyger runt inom mig i min kropp men men. Har suttit och pluggat tills nu en massa massa teori och nu tar jag en paus ska läsa körkortsboken när jag ligger i min säng senare ikväll. Ikväll blir det middag med mamma & syster sen ska jag se Top model 14 och sen svenska hollywoodfruar. Det är de jag har planerat och se. Sen blir det väl som vanligt en liten film och även läsa boken som sakt. Denna dag har varit väldigt seg men det är bara för att jag har varit hemma.. Men nu ska jag lyssna på lite musik och låta tankarna flyga omkring..känns som om jag har fått ett rakt slag i magen. Vi hörs om några timmar.

hugs,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0