kan någon ta med mig utomlands?!

Heljosan, nu har jag tittat på DH och just nu tittar jag på Bartenderskolan. Jag sitter just och funderar hur gärna jag skulle vilja åka utomlands få sol&värme istället för det tråkiga snöovädre visst vore det härligt ?! Någon som kan ta med mig någonstans ? (a) Skulle verkligen behöva komma bort det är allt jag skulle behöva. Men men tillbaka till kvällen de sista timmarna som är kvar på denna tisdagskväll ska jag se klart på bartenderskolan sen blir det att se paradise hotel gud vilka skit pogram jag ser på men men så kan det vara. Ne nu ska jag se på lite mer tv vi hörs imorgonbitti. Dröm er bort och njut av dessa underbara bilder för det kan jag lova er att jag gör!

vill åka utomlands nu, till någon exotiskt ställe!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0