kan inte andas längre.

Godmorgon, som det står i rubriken känner jag kan inte andas längre får ingen luft smärtan i magen blir bara värre och värre. Jag tål snart inte detta längre klumpen i halsen bara växer och jag känner ångest jag vet inte riktgit vart jag ska ta vägen längre. Jag.behöver.komma.bort. till en vän som är fantastisk nämligen min vän kim. Hon förstår mig på djupet även fast vi bråkar ibland och blir ovänner så förstår hon mig. Jag behöver henne mer än någonsin just nu jag saknar verkligen henne så i helgen blir det nog att åka till stockholm. För jag klarar inte av att vara hemma här och känna denna press och ångest det funkar inte. Jag vet kim själv att jag är och har varit världens idiot och gjorde de västa misstagen och sakt saker som inte är okej men jag kommer alltid hålla fast vid dig för - you are the only one for me that's it

Förutom det så kommer det vara en lång dag idag även fast jag är sjuk måste jag in till stan och fixa lite saker sen ska jag även göra en annan grej vid 15-tiden. Då får vi se hur det går men berättar inget mer om det förs jag vet att det gick bra. Känns iaf som om jag kan allt, nu blev detta väldigt hemligt och jag förstår att ni kanske inte fattar någon alls. Men men ni får stå ut och vänta !! Ne nu måste jag äta frukost och göra mig iordning! Ha en fin dag.

P.S gå även in på min fina vän kims blogg som är otroligt bra,http://oneseize.blogg.se/

hugs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0