"JAG SER MER FÄRGER I DIG NÄR DU BÄR SVART ÄN I EN PERSON SOM BÄR ALLA MÖJLIGA FÄRGER."

Hejsan nu är jag tillbaka från bloggpausen som varade ungefär i fyra dagar. Det behövdes kan jag säga har tänkt en massa på lite allt möjligt men nu börjar jag komma upp på fötterna igen så det är skönt :) Min fina kära vän kim har hjälpt mig mycket för hon förstår mig så himla bra hon är bäst!! ♥ Det är iaf Lördag idag den 20 November 2010 idag vaknade jag vid tio och hämtade mina kusiner sen blev det hem äta en storfrukost efter det gjorde jag & min syster oss iordning och sen blev det stan i snöovädret. Jag köpte ett par snygga leggings på ginatricot för mitt present kort som jag kommer visa bild på lite senare ikväll. Ikväll kommer även mina småkusiner hit och min moster på lite middag ska bli mysigt. Sen blir det nog bara film och ta det lungt ska även slå en pling till stockholmaren själv ;) kim alltså, men men nu ska jag ta och tända lite ljus här i mitt rum och vila lite börjar få ont i huvudet igen..migrän.. :/ men vi hörs lite senare ikväll med lite bilder och annat gott!

Maddi Jane - Breakeven (Falling to Pieces) by The Script , min favorit låt just nu så ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0