Du gör min dag varje dag!

Godmorgon, kvällen igår var omtumlande och jag tänkte mycket somnade vid ett eller något natten som var och vaknade vid tio och åt frukost med familjen. Och nyss såg jag en film och känner mig utvilad. Mår mycket bättre nu för jag loggade in på facebook och fick ett fint logginlägg av mina kära vän kim sånt där gör min dag och hon är helt underbar tack för att du finns!! och såhär skrev hon:

Kim Desirée Kulmala Hallååå!!! synd att det sket sig mellan dig och 'You know who' men Jag älskar dig iaf hihi så nu jävlar är det, sthlm-party-rock'n roll, bitch ;)♥

Det där är vänner som alltid ställer upp, jag vet vad hon menar när hon skriver sådär och jag vet att hon verkligen bryr sig. Man ska hålla fast vid de man ÄLSKAR. Därför tillägnar jag detta inlägg till min kära vän kim det finns ingen bättre än hon!

Idag är det Farsdag och jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning ska hjälpa mamma och baka och sådär. Vid fem-tiden kommer släkten hit för middag & mys! Senare ikväll ska jag slå en pling till min fina vän kim. Jag kommer vara upptagen nu i eftermiddag men jag uppdaterar ikväll med biler osv. det lovar jag er men ni får en underbart bra söndag!

Hugs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0