Du är bort blåst som vinden, det känns sådär men ändå ganska bra.

Godmorgon alla fina, vaknade vid halv tio och nu har jag precis slängt i mig lite frukost mycket gott. Natten har varit hård..mått illa och tänkt en hel del. Men en sak har jag inse sett att du har nu bort blåst med vinden som ett löv som flyger omkring du tillhörde mitt liv för en kort väldigt kort stund sen valde du att såra mig och lämna min sida jag har accepterat det nu. Ditt val inte mitt jag är bara arg och fattar inte hur du tänker men om du känner att du mår bra av detta så här får du verkligheten. För jag har slutat brytt mig om dig nu, livet är hårt men som min fina vän kim sa ; Ärligt lisa, erik har bara gjort dig ledsen. Hon hade rätt jag borde aldrig ha släppt in han i mitt liv från första början. Men men nu ska jag släppa taget om honom thats it. Så nu ska jag skriva något annat idag torsdag ska jag plugga till körkortet här hemma men vi halv ett tiden ska jag dra mig in till stan för att åka förbi jobbet och fixa lite sen möta upp min vän Rebecca Almgren på en lite lunch och prat :) Sen blir det hem direkt efter det och plugga igen och hela kvällen också. Så kommer min dag&kväll se ut på ett ungefär hehe inte roligaste med plugga men någon gång måste man, man vill ju ha körkort !! Ne nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning men ni får ha en jätte bra dag! Så hörs vi ieftermiddag eller ikväll. I detta inlägg blev det väldigt många blandade känslor..

Hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0