brottom!!!

Godmorgon,godmorgon! vaknade alldels försent kan jag tala om..sitter här vid datron och försöker slänga i mig lite frukost samtidigt om man är tjej kan man göra flera saker samtidigt ;) Sen håller jag även på att packa för fullt, åker nämligen till Stockholm idag/eftermiddag ska bli skönt att komma bort behöver det verkligen!! Behöver verkligen träffa min vän kim som får mig på bra humör måste må bättre. För nu är jag verkligen jätte ledsen men kan inte sätta fingret på vad det är..kenpigt.. :( men men nu ska jag snart gå ut på en promenad så jag får lite luft sen blir det att fortsätta packa men vi hörs om några timmar innan jag åker! Ha det bra sålänge.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0