And I’m ready for a change.

Godmorgon bloggen, idag talar rubriken även för sig själv kan jag tala om. Exakt sådär känner jag just nu And I'm ready for a change. Jag tror jag verkligen skulle behöva en STOR FÖRÄNDRING i mitt liv. Därför jag har fått taknarna på att lämna denna stad för stockholm och det är så det kommer bli troligtvis håller på att söka jobb och leta lägenhet så nu är vi på god väg och det känns underbart. Jag behöver en ny start och en nytt kapitel börja om helt och hållet det skulle jag må bra av. Så vi kör stockholm next me like ;) Men men tillbaka till dagen den 22 November 2010 vaknade vid åtta av att mamma stampade in i rummet och ropade efter alvedon sen somnade jag om och slog upp ögonen vid tio och mår inte alls bra utan kallsvettas och fryser och känner mig riktigt obehaglig i kroppen :( fy fy men det är bara proppa i sig alvedon och åka in till stan för att sätta sig en sväng på körskolan efter det blir det hem och vila så man blir frisk någon himla gång! Men men nu ska jag slänga mig in i duschen och sådär. Men hoppas ni får en jätte bra måndag så hörs vi ieftermiddag :)

Hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0