20 November 2010.

Godkväll bloggen, nu har kusinerna och min moster åkt hem. Vi har ätit god middag och tittat på filmen som gick på tv 4 heart breakhotel den är rolig den filmen alltså! Har precis borstat tänderna och hoppat ur mysdressen och i pyjamasen mycket skönt ska snart bädda ner mig i sängen och slå på en annan film. Har dessutom huvudvärk igen..åhhh är så trött på det :/ men det är bara gilla läget !! Tänkte även lägga in bilderna på tårtan som jag och min mamma gjorde förra helgen en chocklad tårta mycket god var den. Men men nu ska jag sluta balbla och ge er bilderna istället hoppas ni har haft en fin och lugn lördagskväll :) Tänkte även försöka få tag i min kära vän kim men de får vi se hur det går men jaja, vi hörs imorgon när jag slår upp mina ögon. ♥

Chocklad tårtan som jag och mamma bakade!


Sen lite bilder på ljus som jag älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0