- jag är beredd på att ge upp allt och lite till för dig, du är så himla speciell och underbar jag älskar dig för den du är!!

...ändrade planer blev det för jag var/är tvingad att följa med ikväll till min kusin som blir 8 år gammal jag är riktigt irriterad. men iaf jag åker till Stockholm imorgonbitti vid 08.00 så är framme runt 10.00 vilket passar perfekt! Måste komma så tidigt som är möjligt så jag hinner umgås md den bästa länge! Detta vill jag medela till kim, - jag är beredd på att ge upp allt och lite till för dig,du är så himla speciell och helt underbar jag älskar dig för den du är ♥ Ta åt dig du vet vad jag tycker om dig du är mitt liv tro mig jag klarar mig INTE utan dig!! Jag är oerhört glad att vi ses imorgon så pass tidigt. Ne nu ska jag ut i det tråkiga gråa vädret ta cykeln till resecentrum för att köpa tågbiljett sen blir det hem och käka lite mat. Men men vi hörs lite senare ! Ha en toppen dag !

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0