- de här gatorna är inte mina.

...jag har inga ord kvar, inga känslor kvar jag är stäng nu man ska aldrig släppa in killar i sitt liv de ger en bara problem det var så min vän kim sa och hon hade verkligen rätt. Så nu tänker jag ute sluta dom en stund från mitt liv. Jag behöver en ny stad och börja om från början och det kommer ske väldigt snart nästa destination blir huvudstaden stockholm där jag vet att jag kommer trivas mycket bra för det har jag ALLT som får mig att må bra och min kära vän kim. Det är det jag behöver. ♥ Jag ska avsluta mitt kapitel här hemma i örebro och stänga igen det och börja om med mitt nya liv där uppe i stockholm vilket jag kommer må super bra av. Just nu har jag så mycket känslor och är så sårad. Orkar inte säga något längre fattar mig inte på något eller någon ikväll är jag helt själv så skönt. Jag ska änga min tid med att äta mat och se film sen ringer även kim det är vad jag behöver ! Min kväll i mini format, jag är tom helt tom i hela kroppen that's it. Jag kommer inte blogga någon mer ikväll så vi hörs imorgon för just nu behöver jag vara för mig själv. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0