Onsdag eftermiddag - ett litet bild regn !

Hej , nu är jag tillbaka igen kom hem för en halv timme sedan ungefär har precis slängt i mig lite mat gott var det :) Håller även på att ladda min ipod. Litteraturdiskussionen gick jätte bra bättre än vad jag trodde så jag är super duper nöjd faktiskt och det känns skönt att bli av med den nu har jag bara tre arbeten kvar att göra :/ Men det börjar ordna upp sig iaf och jag tror jag har koll på allt och hur jag ska lägga upp det :) Vid 2 tiden ska jag ta cykeln tillbaka till stan ännu en gång ska möta upp Amanda för lite prat ska bli kul och se henne igen var ett bra tag sedan !! Btw. jag hittade ett par solglasögon förut idag jag tror jag ska köpa de senare mamma är det som får betala det har hon lovat :) YES ! Ne nu ska jag fixa lite sen dra mig in till stan hörs senare i eftermiddag ! ♥

Här kommer lite bilder på mig som jag är riktigt nöjd med om man får säga det själv ;)











vad tycker ni om bilderna kära läsare ? :)


Kommentarer
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

jättefina!



Besök gärna min smyckesaffär www.bambee.s, där finns bla handsmycken,armband,örhängen+mkt mera!

Snart också namnsmycken o ringar.

www.bambee.se

2010-05-13 @ 17:33:54
URL: http://typtilda.blogg.se/
Postat av: Malin <3

Dom bilderna ska du vara nöjd med :) väldigt fina ^^

2010-05-13 @ 20:10:12
URL: http://malinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0