Even the best fall down sometimes..

..kom precis hem från stan det var mycket trevligt att träffa amanda :) Eller har varit hemma ett bra tag. Just nu sitter jag och inte göra ett skit så himla skönt ! Ska snart sätta igång och plugga lite så jag får mina arbeten klara någon gång och urvägen !! För det är en riktig skön känsla, men innan jag börjar så ska nämligen jag & mamma övningsköra lite det är skojsigt och köra bil. Kvällen tror jag ni vet vad den kommer bestå av jo plugg, och plugg och plugga lite till sen se på tv äta middag det vanliga som man gör varje kväll samma sak. Men hoppas att ni har haft en fin dag. Så hörs vi ikväll igen :) 

Måste bara skriva av mig lite grann det måste vi alla någon gång ! Rensa våra tankar då och då..

Förutom allt idag så är världen verkligen inte rättvis på något sett alls. Tycker inte jag, livet är en bergodalbana. Det är kanske så det ska vara ? Eller är det bara jag som inbillar mig det ? Livet är som en ända stor våg som lyfter och smäller ner mot en om och om igen. Ibland är livet kompilicerat och ibland svävar man på rosa moln. Man ska ta vara på varje sekund i livet för man vet aldrig när det kan slut livet kan lika gärna ta slut om någon timma ingen vet men måste njuta av allt. Klart vi alla har våra bra & dåliga dagar inget konstigt med det håll dina nära och kära i ett hårt tag släpp aldrig taget om de du verkligen ÄLSKAR. Vi alla gör misstag ibland som människa kan man inte göra allt bra någon sviker någon, gör någon ledsen,någon gör någon glad, folk hugger någon i ryggen, pratar skit om en när ska det ta slut?! . Det är ungefär så livet är uppbyggt om det inte skulle hända något i livet så skulle livet vara helt meningslöst meningen som jag tänker skriva nu talar för sig själv - Even the best fall down sometimes... Man måste verkligen tänka på hur man behandlar vänner,bästa vänner det är viktigt väldigt viktigt !! Jag kommer aldrig släppa taget om dom jag älskar ALDRIG !

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv:Naaw vad su är snäll:) allt bra med dig??/Jennie

2010-05-12 @ 19:44:13
URL: http://sweetbabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0