Torsdagskväll - middag & filmtajm !

Sådär ja då var man hemma igen från min vän Linda :) Hade mycket trevligt, skönt att komma hem igen ska snart äta lite middag sen blir det att bädda ner mig i sängen och slå på en liten film som vanligt. För detta väder gör mig riktigt deprimerande ursh :/ Men hoppas solen kan komma fram snart men det får vi väl allt se ;) Men vad ska ni mina fina hitta på ikväll ? Nu ska jag tända lite ljus och få lite mysstämmning i mitt lilla rum. Vi hörs senare ikväll :) P.S Jag saknar min kära lilla vän kim så otroligt mycket vill bara vara hos henne just nu för förra veckan vid denna tid var jag där så HIMLA UNDERBART alltid lika kul hon är bara för bra som sakt BÄST var bara tvungen att skriva de ♥

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Idag har jag varit och shoppat lite och myst med min mamma och sen ikväll blev det film med en kompis. Haft en bra dag? kram

2010-05-13 @ 22:10:48
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0