Torsdag 20 maj - 2010

Godmorgon,godmorgon bloggen!

Vaknade av att solen lös in i mitt rum så himla härligt det är klar blå himmel och sol kan vädret bli bättre ? svar nej tror inte det ;) Det fina vädret gör en på bättre humör. Det är redan 20 grader varmt och klockan är bara 09.04 helt sjukt nu är verkligen sommaren påväg härligt värre !! Idag händer det mycket ska aldlels straxt slänga mig i duschen och fixa iordning mig sen blir det att ta cykeln upp på stan för att möta upp en vän för lunch i det fina sommar vädret :) Sen ska vi gå en sväng på stan och sen får man se vart dagen leder ! Kvällen är redan planerad det blir bio var ett tag sen jag var på bio så det ska bli mys. När jag kommer hem måste jag även plugga. Som ni ser själva så är dagen full proppad vilket gillas starkt ;) Ne nu ska jag ta och slå på MTV och spela hög musik och göra mig iordning så får ni ha en kanon bra dag såhörs vi ikväll.

P.S När det är såhär fint väder ute så läggar man bloggen lite åt sidan men hoppas ni inte dör utav det. Utan jag försöker så gott jag kan :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0