Stockholm nästa !

Helloj igen , sådär ja nu börjar jag få ordning på allt och alla saker jag ska ha med mig till Stockholm som jag ska åka till idag vid 14.25 :) Ska bli hur skönt som helst att komma här ifrån en stund och tillbringa helgen med min underbara vän det kan inte bli bättre ! I helgen ska vi gå på gröna lund imorgon om det är fint väder och på lördag är det Lady Gaga konserten som gäller ;) Gissa om det ska bli kul ? SÅ SJUKT SKOJ ! kan inte bli bättre !!
Jag kommer inte blogg något i helgen eller dessa fyra dagar jag kommer vara borta pgr. av att jag vill spendera alla mina sekunder med min fina vän så har därför valt att lägga bloggen åt sidan under 7-9 maj så ni läsare vet. Men på söndag då när jag kommer hem kommer ni få bilder och allt från min helg jag lovar :) Jag vet att denna helg kommer bli grymt bäst. Nu måste jag ta och äta lite lunch men ni får ha det super bra denna helg så hörs vi på söndag som sakt.

Många pussar & kramar ♥

min älsklings stad,en liten annorlunda bild från stockholms sida vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0