Söndag.

Godeftermiddag bloggen och alla fina läsare :) Hoppas ni har haft en fin dag idag, idag har jag varit på stan med mamma,lotta,min syster och min kusin filippa vi tittade på klänning åt min syster tills hon slutar nian hon hittade en jätte fin klänning från Vila crém färgad super snyggt ! Sen köpte jag ett skinnarmband som det står lite snygga saker på ni ska få en bild senare ikväll tänkte jag om kamran funkar som den ska. Alldels straxt ska vi åka iväg till mina kusiner och äta middag och umgås kommer bli trevligt men måste dock ta med mig skolböckerna dit måste plugga ursh och fy...:/ men men det är bara gilla läget! Vad ska ni göra ikväll ? Hoppas ni hittar på något skoj ni får ha en jätte fin kväll så hörs vi ikväll när jag kommer hem igen vid 8 eller 9 tiden.

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0