Söndag är en riktig pluggdag!

Hejsan svejsan och godmorgon, orkade som sakt inte blogga något igår kväll för jag la bloggen åt sidan och umgicks med min familj och min kära syster som kom hem från tyskland igår :) Saknat henne massor ! så vi satt och pratade och kikade på en film blev sent så kom inte i sängs för vid två eller nått liknade vaknade för en timma sedan exakt skönt men lång lång sovmorgon precis vad jag behövde ! För denna söndag kommer bestå av att bli instängd inomhus för jag måste göra klart två svenska arbeten som ska vara inne i veckan...:/ så isolerad blir man idag fast det är nog lika bra för vädret ute är så grått,tråkigt och det har precis regnat inte alls kul då kan man lika gärna plugga. Min kväll kommer nog se likadan ut plugga sen se en liten film händer inte alls mycket idag men men bättre än inget ;) Men hoppas ni får en fin dag alla läsare och hittar på något skoj så hörs vi lite senare för nu ska jag ta tag i mitt liv !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0