Skönt med fredag - 21 maj 2010

Godmorgon bloggen, vaknade för en halv timme sedan och nu har jag plattat & lockat håret så nu är håret iaf klart. Så nu sitter jag i min lila badrock och funderar vad jag ska ha på mig. Har alltid så himla svårt att välja som alltid ;) Det är lite grått ute men ändå inte kallt ungefär 18 grader ute och friskt skönt :) Idag är dagen lika fullproppad som igår ! vid 11 - tiden ska jag träffa pappa och fixa mitt bankomat kort, sen en timme senare ska jag träffa mamma för att käka lunch sen gå på stan. Ska få ett par nya högklackade skor och ett par gladiatror skor ibland har man tur :) hahah !! Det kommer nog ta ett tag sen ikväll vi 18.00 kommer min vän Jenny hit och vi ska hitta på något skoj. Det är min fredag i mini format :) Hoppas ni får en fin fredag så hörs vi lite senare i eftermiddag.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0