plugga,plugga så det bara smäller om det !

sådär ja , var ute och gick förut i en timme mycket skönt var det efter det blev det lite stycke träning kände mig otroligt duktig om jag får säga det själv :) Nu har jag tagit en lite paus ifrån pluggandet har gjort klart iaf alla veckouppgifter nu har jag bara engelskan kvar att ta tu med kommer ta lång tid men lika bra att börja nu så man blir klart någon gång. Ska snart äta middag med familjen och sen se på lite tv hade jag tänkte ska väl ta och se DH ikväll det får man ju absolut inte missa hehe... Sen ska jag även klicka hem en bussbiljett till sthlm ikväll med hjälp av mamma (a) Åker nämligen dit på torsdag och kommer hem på söndag ska bli jätte jätte skönt att komma bort men det är TVÅ DAGAR KVAR sen så ;) Men ska allt försöka göra klart alla läxor innan jag åker men har ikväll på mig och imorgon efter skolan så det hinner jag man måste vara positiv här i livet tycker iaf jag. Men men nu ska jag sluta balbla men ni får ha en grym kväll såhörs vi efter DH vill säga vid 22.00 !

Kram ♥

min kväll består av plugg massa plugg kan kvällen bli värre?!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snyggt foto! Älskar svartvita foton!

2010-05-04 @ 20:50:54
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja det är riktigt snyggt verkligen :D

2010-05-04 @ 22:08:23
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0