Onsdag kväll - Take me to you.

Godkväll alla fina, jag orkade aldrig öppna min svenska bok utan ikväll la jag den åt sidan förut idag så var jag & mamma och övningskörde lite grann gick lika bra som igår :) Sen blev det att äta lite mat själv. Mamma & pappa kom precis hem för de har varit ute och ätit men jag orkade inte följa med utan stannade hemma med en popcorn skål i knät och tv:n på har sett på Anna Anka söker assisent och på eftetlyst. Just nu sitter jag vid datron lite och lyssnar på musik och klickar runt på lite olika bloggar ! Hoppas ni har haft en fin dag/kväll så himla skönt nu är det långhelg det kan knappast bli bättre. Dessutom vart tog det fina vår vädret vägen ?! Hörde nyss utanför mitt fönster att regnet stod som spön i backen det bara öste ner nu har det dock lugna ner sig nu. Men så här på vårkanten och in på väg på sommaren ska det vara strålande sol på dagarna med klar på himmel och på kvällarna ska det var en vacker solnedgång med världens vackrast himmel och inget regn !! Snälla varma vår dagar kom nu. Men nu ska jag slå på en lite film och bädda ner mig i sängen för börjar känna mig lite trött ! Men vi hörs imorgon då jag har sovit ut ordentligt ska ta en riktigt lång lång sovmorgon :) Ibland måste man unna sig något extra här i livet, visst ?

Här kommer två låtar som jag har förälskat mig i , ta gärna och lyssna det är min kompis som sjunger :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0