Ny vecka och det är måndag.

Godmorgon,godmorgon alla sweetheart :) jag försov mig lite grann gick upp 07.10 alldels för sent typiskt mig det är måndag och det tog i att gå upp men nu är jag upp och är iordning gjord och ska alldels straxt knyta på mig skona och sen ta cykeln i det soliga vädret till skolan går i skolan från 08.30-14.00 idag ursh... :/ Efter skolan blir det att åka till tågstationen för att köpa tågbiljetter till stockholm som jag åker på torsdag så det redan är klart då behöver man inte tänka på det mer på det. Senare på eftermiddagen vet jag inte alls vad som händer ska nog gå ut och gå lite för att få lite motion sen blir det att plugga. Ikväll blir det titta på tv se hollywoodfruar så ser min dag ut i mini format vill bara dagarna ska gå FORT så det blir TORSDAG. Ni får ha en kanon bra dag för nu måste jag kuuuutttaaa vi hörs när jag kommer hem vid tre tiden ungefär ;)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0