Måndag kväll - when i look at you.

Godkväll bloggen, vet att det är blivit lite mycket låter här nu haha för nu i detta inlägg ska jag lägga upp två låtar till som jag tycker om :) Lite kul och bara ösa med massor utav musik här på bloggen aldrig fel. Förut när jag kom hem la jag mig ner och sov i någon timme sen blev det att ta ett bad och just nu försöker jag plugga lite lite grann går inte så värst bra , har precis badat och nu sitter jag i min säng och väntar på att maten ska bli klar är hungrig så ska bli gott med mat som alltid. Ikväll ska jag inte alls göra mycket bara sitta vid datron och sen titta på hollywoodfruar det är liksom en självklarhet älskar de pogramet så KUL. Sen blir det att försöka sova efter det så dagarna kan gå lite fortare vill ha torsdag NU NU NU SNÄLLA DET ÄR ALLT JAG BEHÖVER !! Men hoppas ni har haft en fin dag idag detta blir mitt sista inlägg för idag men vi hörs imorgon innan jag ska till skolan och göra nationellt prov i egenska. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0