Hoppas du förstår mig vad jag känner för dig.

Jag försöker verkligen ställa upp för dig så gått jag kan. Försöker finnas där för varje sekund av livet som går. Men du verker inte förstå,jag vet,jag vet hur dålig jag har varit på den fronten verkligen !! Du måste tycka att jag är världens idiot som håller på såhär jag är verkligen ledsen men jag vill bygga upp allt på nytt med dig för jag vill inte förlora dig för utan dig klarar jag mig inte jag klarar inte av att stå på egna ben utan dig. För du är hälften av mig you are the one and only for today for tomorro for forever. Snälla ta och lita på mig jag ber dig på mina bara knän tro på mig ? Tro på allt jag säger hur grymt mycket jag älskar dig min bästavän hur grymt mycket du betyder för mig snälla tro mig och ta det inom dig. För allt jag säger är sant och allt jag skriver som jag känner, känner jag verkligen ett liv utan dig existerar inte. Jag vet fortfande inte om du tar åt dig när jag säger jag älskar dig men jag hoppas att du gör det någon gång för det är just dig jag älskar mest av allt på denna jord ! Snälla ta åt dig det med kärlek för mitt hjärta tillhör dig. Jag älskar dig för den du är ♥ vi är fast i varandra men inget går riktigt som det ska. Men jag hoppas att allt kommer lösa sig. För ett liv utan dig är inte värt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0