Film med syster aldrig fel !

...pluggandet har gått riktgit bra håller på lite fortfarande men kan dock inte göra allt idag för måste till biblotektet imorgon och låna två böcker. Men har kommit iaf halvvägs vilket är kanon bra ! Så imorgon kväll ska jag skicka in fördjupningsarbetet & repotaget. Ikväll blir det att skicka in debattartikeln sen är man klar :) Känns som om jag har allt under kontroll och jag tror eller jag känner att jag kommer hinna med allt ! Sitter fortfarande i min mysdress men men what ever det är ju söndag hallå då är det okej ;) Ska snart slänga mig i en dusch och sådär skönt då känner man sig lite fräschare senare ska jag lägga pluggandet lite åt sidan ska åka och hyra film med min syster. Skönt att koppla av riktigt ordentligt en söndag som denna :) Aldrig fel att spendera lite exktra tid med sin yngre syster.  Men vi hörs ikväll mina fina, kram på er ♥


En väldigt gammal bild på min syster men lika söt iaf !

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack tjejen. Jag hade det väldigt trevligt på stan. Hur har din dag varit såhär långt? Händer nåt särskilt? kram

2010-05-16 @ 16:10:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Patriciaemilie

fin blogg ! <3

2010-05-16 @ 20:43:48
URL: http://patriciaemilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0