Ett år går för fort , känns så himla länge sen men ändå känns det som igår..

Sådär har precis tittat på hollywoodfruar & nyheterna. Nu sitter jag i min säng med datorn i knät och letade igenom mina gamla bilder bara för att liksom där hittade jag en bild på mig själv när jag tog studenten 2009 det har snart gått ett år sedan tiden bara rullar på. Man ska verkligen njuta av livet för varje sekund håll vännerna du älskar nära.
Ni ska få två låtar och en bild om en liten stund. Men jag hoppas ni alla har haft en fin kväll och jag är pigg som vanligt kommer väl inte somna förs 01.00 som jag gjorde igår jag förstår inte vad som har hänt i vanliga fall brukar jag vara jätte trött vid denna tid men något har ändrat sig.. Hoppas jag somnar lite tidigare :) Ne nu ska jag sluta babla en massa vi hörs imorgon när jag har sovit ut , nu ska ni få se bilderna enjoy ! ♥

Studenten 09



Två helt underbara låtar lyssnar gärna !

Enya - Caribbean Blue



NEW MOON - Possibility

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0