Det får inte hända , jag klarar mig inte utan dig !

...tårarna rullar fortfarnade ner för mina kinder, du får inte göra såhär du får inte lämna mig såhär?! Jag ligger vaken hela natten för jag kan inte sova för alla tankar & känslor går till dig. Du är fortfande min bästa vän och jag håller mitt ord jag kommer aldrig släppa taget om dig. Men det får inte vara över det får det inte !!! För jag kan inte stå på egna ben du måste finnas kvar i mitt liv och inom mig. Annars viks mina ben och jag faller ner i det stora svarta hålet och där finns det ingen som tar i mot mig och jag kommer aldrig upp igen. Allt känns mörkt och helt tomt. Snälla jag vill inte ha det såhär ? jag vill att ljuset hittar hit för jag saknar dig. Mitt hjärta är krossat och vill inte tro att det är sant att allt är ÖVER det FÅR INTE VARA ÖVER NEJ :'( Du kan inte göra såhär, förstå att jag verkligen behöver dig ! Ett liv utan dig existerar inte.

Nu säger jag godnatt för mig jag ska bädda ner mig i sängen slå på en liten film eller lyssna på musik är inte på humör idag överhuvudtaget så vi hörs imorgon istället.

Godnatt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0