9 maj - 2010

Godkväll alla fina.

Hoppas ni har haft en fin dag, vädret här hemma blev bättre fram imot kvällen så nu lyser solen lite grann och halvblått på himlen jätte vackert. Har har rensat ur massor med papper och tidningar från mitt rum har blivit lite renare får fortsätta imorgon tror jag men skönt iaf har börjat :) Ikväll ska jag nog slå på en liten film om det inte går någon bra film på tv det lär vi märka haha.. Jag ska lägga fram kläder tills imorgon och fixa lite sen blir det som sakt att bädda ner sig i sängen med en kopp te i handen och i en äppel paj mummsigt värre me like ;) Men har inte så mycket att skriva ikväll känner jag men ni ska iaf få dagens låt. Den gör en glad lita på mig ! Men ha en fin och härlig söndags kväll så hörs vi imorgonbitti innan jag drar till skolan.

Dagens låt , Train - Hey soul sister



Många kramar & pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0