23.01 - Gossip Girl

..Fick lite lust att blogga lite ikväll har jag tittat på gossip girl och min favorit skådespelar är med där Serena och hon ser också riktigt bra ut haha men iaf ni ska få lite bilder på henne längre ner i detta inlägg. Sen har jag ätit middag med min familj äppel paj & te till efterätt åh vad gott det var :) Just nu sitter jag och  inte gör så mycket lyssnar lite på musik. Sen så kom jag kom en liten grej ett ord som bara snurrar runt i mitt huvud är visst,visst,visst för min fina vän kim har sakt det hela helgen efter nästan varje mening haha det sätter sig i huvudet och där kommer det stanna så nu kommer jag säkert börja säga det skulle inte förvånda mig ;) inte alls !! men älskar när hon säger visst så det är bara kul för när jag tänker på det börjar jag le så det kan de vara och gå. Nu ska jag nog gå och borsta gaddarna och ta ut mina linser sen blir det att bädda ner sig i sängen ! Var bara tvungen och nämna detta haha inte alls så viktigt men men allt kan inte vara viktigt. Men sov gott alla för nu har jag bara ett ord kvar och säga och det är GODNATT ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0