2 maj 2010

Hejsan bloggen , jag sa själv i torsdags att jag skulle ta en bloggpaus men jag är så van att blogga så det blir lite tråkigt när man inte bloggar ;) haha , dessutom är vi inne på den andra dagen i denna fina maj månad. Just nu sitter jag bara och längtar längtar till den 6 maj då jag drar från stan en sväng ska nämligen till stockholm till min underbara vän kim och förutom det så ska vi gå på konsert Lady Gaga på lördagen den 8:de maj :) Ska bli grymt kul och ännu roligare gå med min vän åhh längar sjukt sjukt mycket så nu räknar vi ner dagarna och hoppas och vill att denna vecka går GRYMT fort lämnar Örebro på torsdag eftermiddag weeei !! Men men tillbaka till dagen idag är det andra maj 2010 och jag har precis gjort mig iordning och nu sitter jag och väntar på att klockan ska rulla på snart ska jag & min syster ta cykeln och dra upp en sväng på stan där ska vi möta upp mamma,våran moster lotta och våran kusin filippa ska bli mycket trevligt :) Och vädret ute bara strålar fast det är lite kyligt ute vi får se vad man får med sig hem från stan dock..ska iaf köpa ett par nya solbrillor för mina andra gick sönder :/ men om jag inte får med mig något i från stan idag så ska jag SHOPPA i stockholm på fredag ;) Men hurru ni , ni får ha en super fin söndag så hörs vi ikväll !

Kram på er ♥

Lady Gaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0