14.43

Så nu har jag pluggat ett tag och är nästan klar med att ha rättat två arbeten så nu är jag på god väg någon som gör mig glad och det är skönt :) Nu ska jag alldels straxt föna håret sen platta det och dra på lite mascara sen är jag klar. Mamma ska komma och hämta upp mig vid 4 tiden så ska vi ta en sväng på stan mamma har lovat mig att jag ska få ett par nya solglasögon av henne (a) Eftersom mina bruna snygga har gått sönder :/ men nu så ska jag skaffa ett par nya! Har precis ätit lunch goda pankakor alltid lika gott. Ne vet ni vad nu ska jag fixa mig lite sen plugga lite mer innan mamma kommer hem ha en fin eftermiddag såhörs vi ikväll ! Just det har ni något förslag på vart det finns snygga solbriller ? ;) Kram ♥

Dagens två låtar : 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0