what hurts the most ?

Ska man känna såhär, ska man må såhär ?! min mamma och pappa bråkar en del och min pappa får sina utbrott då man blir riktigt riktigt rädd alltså det är skämnade man får en klump i magen den bara knyter sig hårdare och hårdare och man vet inte riktigt vart man ska ta vägen tårarna bara rinner ner för mina kinder. Och hjärtat slår fortfare och fortfare ursh det är en hemsk känsla och man blir så ledsen ! Jag börjar bli van att min pappa skriker slänger saker och slår sönder porslin jag är van det är inte första gången jag förstår inte vad det är för fel. Det klart man får bråka ibland ett litet bråk men detta är inga vanliga bråk utan det är skrik och stoj så det står härliga till och man blir enormt rädd jag vet inte vad jag mer ska säga än att jag är SÅ RÄDD. Jag är glad att jag lämnar Örebro imorgon och lämnar min pappa speciellt för ett tag ! min mamma älskar jag oavsätt vad. Men just nu är jag krossad och mitt hjärta är i bitar vad ska man säga? vad ska man göra ? jag är helt tom på ord...finns inget kvar inom mig..... jag orkar inte skriva mer vi hörs kanske senare men inte på ett timmar.

HURT </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0