Världens bästa helg !

Hejsan alla fina solstrålar, jag har inte hunnit bloggat alls i helgen för jag har haft världens bästa helg med dom bästa !! <3 Har haft så grymt kul ni får mig att må bra & skratta länge sen jag skrattade så himla mycket :) Vill bara säga ett STORT TACK NI ÄR GRYMA, och jag älskar dig min vän du är helt klart speciellt och den underbaraste jag känner ♥


Från helgen till idag måndag den 8 mars 2010 idag gick jag upp vid sju tiden det var så himla jobbigt ville helst bara ligga kvar i sängen och sova och har sjukt ont i foten undra vad det kan vara...:S har ingenaning men men det går väl över snart hoppas jag om jag har tur. Idag blir det iaf tråkiga tråkiga skola från 08.30-14.00 sen hem efter det får vi se om jag åker och tränar eller inte det bestämmer jag sen. Men nu har jag inte tid att sitta här och babla på ni får ha en super fin dag såhörs vi torligtvis ikväll.

Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0